eriket
عمومی
جمعه 30 فروردين 1398برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : admin

نماز والدین در شب جمعه ثواب زیادی دارد و باعث شادی روح والدینی که از دنیا رفته اند می شود. نماز والدین در شب جمعه بین دو نماز خوانده می شود.
یکی از حقوقی که والدین چه در زمان حیات و چه بعد از وفات شان بر گردن فرزندان دارند خواندن نماز برای والدین است. این نماز را بخوانید تا هم والدین تان شاد شوند و هم فرزندان تان بعدها برای خودتان بخوانند.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : admin

در فقه شیعه، به کسی مسافر گفته می‌شود که بخواهد حداقل هشت فرسخ (بین 40 تا 45 کیلومتر) از وطن خود دور شود. در این حالت مسافر باید روزه خود را شکسته یا نماز خود را شکسته بخواند، یعنی نماز‌های چهار رکعتی را دو رکعتی بخواند. یعنی این احکام برای شخص مسافر به محض رسیدن به حد ترخص مترتب می‌شود. حَدِّ تَرَخُّص مسافتی است که مسافر باید از آنجا به بعد نمازش را شکسته بخواند و می‌تواند روزه خود را افطار کند. بر اساس احادیث این نقطه جایی است که اذان شهر شنیده نشود یا دیوارهای آن دیده نشود.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : admin

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بيشتر شرکت هاي توليد کننده گوشي و تبلت از شيشه هاي گوريلاگلس استفاده مي کنند، با اين وجود باز هم به برچسب نياز دارند. اين محافظ ها براي لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب هاي جديدي که در بازار موجود هستند، قابليت ضدخش دارند و تا مدتها کيفيت و شفافيت اوليه را حفظ مي کنند. 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : admin

امروزه صنعت کانکس و خانه هاي پيش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفايي است . اين صنعت در کشور ايران از دهه ي 40 شمسي با ورود کيوسک هاي مطبوعاتي به مردم ايران معرفي شده و در آن زمان اين سازه ها را بطور کامل فلزي ساخته و مانند يک قوطي بزرگ فلزي طراحي و توليد مي کردند و از هيچ گونه امکانات رفاهي در ساخت آن ها بهره برده نمي شد .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : admin

اکسسوري چيست؟

 
اکسسوري را مي توان شامل کيف، ساعت، جواهرات، عينک، کمربند، شال و روسري دانست. اکسسوري ها نقش تزييني دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسيم بندي مي شوند. هر فصلي اکسسوري هاي مربوط به خود را دارد که تاثير آن در جذابيت استايل و تيپ شما بسيار عاليست. 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : admin

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

For instance, JAM Empire Trading (JET) is a brilliant Iran Polypropylene PP ManufacturerIran Polypropylene PP Supplier and Iran Polypropylene PP Exporter. Having a plethora of applications in several industries, Polypropylene is a very highdemanding product. What’s more, JAM Empire Trading (JET) is also a prominent Iran Polypropylene PP Random Copolymers Manufacturer, Iran Polypropylene PP Random Copolymers Supplier and Iran Polypropylene PP Random Copolymers Exporter.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : admin

يکي از سنتهاي ايران باستان، صنايع دستي است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلي به نسل بعدي منتقل مي شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ايران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته مي شود. انواع محبوب صنايع دستي ايران شاهکارهاي واقعي هستند و هر يک از آنها تاريخ خود را دارد.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : admin

 انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان يک ايده و طرح براي دکور و يا ديزايين و حتي زيبا سازي محيط استفاده مي شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که اين تنوع محصولات و مدل ها شامل :

  • آبنما ميداني


ادامه مطلب ...

ايده آل صنعت

لوله ، اتصالات ، فلنج 

ايده آل صنعت

کيزايران

کارخانه توليدات صنعتي کيز ايران که عنوان اولين توليد کننده شير فلکه هاي کشويي برنجي در ايران را به خود اختصاص داده است ، در زمينه هاي توليد شير آلات ساختماني و صنعتي ، تاسيساتي و آتش نشاني فعال است که در سال 1363 در اين بنيان گاري شده است.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:6 ::  نويسنده : admin
پترو صنعت آنارام

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چيست؟ لوله برق را مي توان به عنوان يک پوشاننده سيم هاي هادي برق، که جريان برق با ولتاژهاي متفاوت از آن عبور مي کنند، تعريف کرد. اين وسيله از آسيب ديدن هادي جريان برق و همچنين حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سيم هاي برق مي باشد. لوله هاي برق در ساختمان هاي تجاري، مسکوني، ورزشي و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هايي که داراي سيم برق هستند کاربرد دارد .

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:6 ::  نويسنده : admin

نرم افزار حسابداري يک برنامه کامپيوتري است که مانند ديگر نرم افزار ها ويژگي هايي دارد، که از اين ويژگي ها ميتوان به مديريت معاملات ، حساب کردن دقيق و منظم  تمامي خرج کرد ها و درآمدها، تهيه گزارش فصلي دقيق از حساب ها، بدست اوردن قيمت اصلي و يا بهاي تمام شده کالا براي کارفرمايان و افراد عادي اشاره کرد. تمام نرم افزار حسابداري  قابليت هاي خاص و يا حتي منحصر بفردي دارند که نرم افزارهاي  ديگر قادر به انجام همچنين عملياتي نباشند.

 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : admin
وظايف شركت مشاور آتش نشاني:از جمله وظايف شركت هاي مشاور آتش نشاني، ارائه خدمات فني و مهندسي جهت افزايش ايمني در ساخت و ساز انواع پروژه ها به كارفرمايان مي باشد. مشاوره آتش نشاني صحيح در امر اجرا و نصب صحيح سيستم هاي اتش نشاني و مشاوره در خصوص استفاده از تجهيزات استاندارد و مورد تاييد سازمان آتش نشاني منجر به دريافت تأييده و در نهايت اخذ تاييديه آتش نشاني، از شركت مشاور آتش نشاني مي گردد.
 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : admin

ساعت حضور و غياب يا سيستم هاي ثبت حضور و غياب سيستم هاي طراحي شده براي ثبت ورود وو خروج کارمندان و يا افراد يک مجموعه به کار ميرود، ساعت هاي حضور و غياب تنها براي شرکت ها بکار نميرود بلکه در مجموعه ها و صنف هاي مختلف مانند باشگاه ها ، دانشگاه ها، مدارس هم بکار ميرود.دليل اصلي استفاده از دستگاه هاي حضور و غياب محاسبه و ثبت دقيق حضور کارمندان در محيط کار است و انواع ديگر اين دستگاه ها براي مکان هاي عمومي يا حتي پارکينگ ها استفاده ميشود که نرم افزار هاي متفاوتي دارند براي کاربرد هاي متفاوت مثلا نرم افزار پارکينگ، نرم افزار ورود و خروج پارکينگ ، نرم افزار باشگاهي و ...

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : admin

 

%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg 

 

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در شمال شرقي ايران واقع شده است. اقليم طبيعي استان گلستان بسيار متنوع است و کوه، جنگل، دريا و خليج، تالاب، جلگه، دشت و بيابان را شامل ميشود.

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:3 ::  نويسنده : admin

Royal-jelly.jpg

ژل رويال چيست ؟ خواص ژل رويال يا شاه انگبين ، يکي از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسيله ي غدد مغذي زنبوران کارگر در روز هاي اوليه ي زندگي ترشح مي شود ، بدين ترتيب که زنبوران عسل کارگر بين سن پنج تا دوازده روزگي مي توانند ژل رويال ترشح کنند .

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:3 ::  نويسنده : admin

سئو و بهينه سازي سايت

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافيک وب سايت توسط موتورهاي جستجو گوگل، بينگ و ياهو به سايت ها هدايت مي شود. اگر چه شبکه هاي اجتماعي هم ميتوانند ترافيک براي سايت شما ايجاد کنند، ولي موتورهاي جستجو، روش اصلي براي هدايت ترافيک براي اکثر کاربران اينترنت هستند. سئو يکي از موثرترين روش ها براي ديده شدن در موتورهاي جستجو است. اين درست است که آيا سايت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و يا هر چيز ديگري را فراهم مي کند.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:2 ::  نويسنده : admin

کيش يکي از اصلي ترين مقاصد گردشگري براي مسافران داخلي در کشور ماست . روزانه بيش از چندين پرواز از شهرهاي مختلف کشورمان راهي جزيره کيش ميشوند و هزاران نفر اقدام به تهيه بليط کيش براي بازديد از اين جزيره زيبا مينمايند . 

 

اما چرا اين جزيره انقدر طرفدار دارد و اين تعداد مسافر براي تهيه بليط کيش از شهرهاي مختلف کشور اقدام مينمايند . پاسخ اين پرسش را ميتوان در زيباييهاي طبيعي و بکر اين جزيره جستجو کرد . 

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : admin

aparteman-22.jpg

 

 

اجاره آپارتمان مبله روزانه ،اجاره آپارتمان مبله در تهران با بهتريت قيمت امکانات رفاهي کامل با امنيت بالا، در سراسر تهران

اجاره آپارتمان و سوئيت هاي مبله با سالها تجربه در زمينه اجاره آپارتمان مبله در تهران با مبله غرب

اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران و شيک و مبله براي کوتاه مدت و يا بلند مدت ؛ اجاره آپارتمان مبله در هر نقطه از تهران که بخواهيد .

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : admin

sh-30.jpg

 

باربيکيو چيست ؟ به طور کلي باربيکيو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque يا Bar-B-Q ) از روش هاي پخت است که از قرار دارن مواد غذايي ( عمدتا گوشت بر روي حرارت يا آتش ) معمولا در فضاي باز ايجاد مي شود .

در روش باربيکيو از زغال ، چوب ، اجاق گاز برقي و گازي به عنوان منبع تامين حرارت استفاده مي شود .

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 فروردين 1398برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : admin

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

همسایگی این دو کشور ، موجب نزدیکی فرهنگها و اقلیم ها به یکدیگر شده است.  

ترکیه ششمین مقصد گردشگری جهان محسوب میشود اقتصاد این کشور روز بروز در حال رشد است و همچنین دانشگاههای این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان eriket و آدرس eriket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: